FashionLand - Често задавани въпроси

Политика за защита на личните данни - GDPR
Поверителността на Вашите данни е важна за нас и затова искаме да Ви информираме, че актуализирахме Политика ни за поверителност.

Съгласявам се личните ми данни да бъдат обработвани съобразно Политиката за защита на лични данни
Свържете се с нас ‎0887355436
За поръчки над 80 лв получавате Подарък Бижу

Често задавани въпроси

Как да поръчам?

Поръчката на стоки от каталога е възможна, както след регистрация в онлайн магазина, така и без регистрация. Също така можете да поръчате на наш служител на телефон 0‎887355436 или като изпратите имейл на адрес fashionland.bg@abv.bg.

При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. При необходимост, наш служител ще се свърже допълнително с вас.

 

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по два начина: с банкова карта при финализиране на поръчката или в брой при получаване на продуктите (наложен платеж). Ако заплащате с банкова карта при финализиране на поръчката, можете да използвате следните карти: VISA, MasterCard и Maestro.

 

Каква е цената за доставка?

Доставката е 5.20 лв. за поръчки до 49.99лв включително.  Доставката е безплатна за поръчки над 49.99лв.

 

Какъв е срокът за доставка?

Fashionland.com използва за извършване на доставки услугите на куриерска фирма Спиди или Еконт. Направена поръчка се обработва от служител на Fashionland.com и пуска за доставка.

Заявените артикули се доставят в рамките на до 2 работни дни за всички големи населени места. Доставките за всички останали населени места се извършват съобразено с графика. Доставки не се извършват в неделни дни и официални празници.

 

Извършвате ли доставки за цяла България?

Да, куриерска фирма Рапидо Експрес извършва доставки на територията на цялата страна.

 

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който може да използвате за референция на нейния статус.

 

Мога ли да замяна или върна закупен продукт?

Ако закупената стока не отговаря на очакванията ви, в срок от 14 дни може да я върнете или замените. Моля, информирайте ни за това решение на телефон 0‎887 355 436 или на имейл fashionland.bg@abv.bg.

Артикулите трябва да бъдат в състоянието, в което са получени - придружени с оригиналната опаковка и всички етикети и документи, с които са доставени.

Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Стойността на върнатите продукти ще ви бъде възстановена в рамките на 14 календарни дни на посочена от Потребителя банкова сметка.

 

Какъв е адресът за връщане на продукти?

Моля, изпратете пратката на адрес:
Fashionland.bg
Дружба 2 бл 402
София, България

 

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщането на продуктите са за сметка на Потребителя, освен в случаите, когато връщането е по вина на fashionland.bg.

 

Каква е процедурата при получен дефектен или грешен продукт?

Свържи се с нас на имейл fashionland.bg@abv.bg. или на телефон 0‎887355436 за точни указания.
Нужно е да се върне продукта за сметка на FashionLand, а ние ще изпратим правилния артикул отново.

 

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Ще бъде ли зареден отново?

Някои от моделите могат да бъдат заредени отново.

 

Мога ли да поръчам от чужбина?

Поръчки, направени на www.fashionland.bg, могат да бъдат изпълнени и до чужбина. Цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на куриерска фирма Рапидо Експрес. За повече информация ни пишете на имейл fashionland.bg@abv.bg.